Thank got it kind of looks nice in the pics.... How am I feeling now? Other than my hand lenguh giler, I feel LEGA.....
Something for me to remember:
*Do not just go to the hardware shop and decide the colour of the paint on the spot. The small little 'sample' of colours look different on the wall.*
Alhamdulillah, the toughest task has been completed. From now onwards, Insya Allah it'll be fun.
Now, where did I put my past years IKEA mags?hmmm......



8 comments:
Wah! Cun! I want to rent a room, can? Nak buat bilik maksiat.
Spain,
kagumnya aku tengok kau pandai mengecat. Kalau pintu tu pun kau cat color yang sama, nanti ruang kau nampak lagi menarik sebenarnya (ni Eric Leong punya tip ni....)
Yeay yeay jom pegi IKEA!
Kitorang pilihkan sofa untuk kau boleh? Sebab kitorang jugak yang bakal landing kat sofa kau tu nanti, kan? Hehe.
salute!!! terrrerrrrr giler! gemuruh jiwa!
fuiyyyooooossss... rumah baru tuuu... muagahahahahah sori aarr gua takleh nak tolong ngecat. ada weeding job.
SD - bilik maksiat takdak. Bilik nak kena 'siat-siat' boleh. Meh lah...
Dnas - aku sebenarnya tak cat lagi pintu. Aku buat dinding dulu. Pintu tu anytime later.Jom gi IKEA...hehehe...
Aiz - bukan terrer tapi giler!
Rudy - kau memang...
spena, the paint job looks good la..when can we ramai2 check out ur new apartment ni...
sd, saya sokong awak..kikikiki
I want the pole! I want the pole!
Cepat la invite, aku nak practice pole-dancing kat kitchen kau tu!
Hello...you selalu practise kat my pole in the bedroom cukup la!
Post a Comment